malinjo

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Helgen som varit

Av Malin Johansson - 10 juni 2013 21:54

Andreas har varit ledig sen i tisdags så det känns nästan som att semestern redan är igång. I fredags kom syster/moster Ellen på besök och vi hade en härlig dag med shopping, sol och grillning på kvällen. Att se fotbollen på kvällen var ju givet, även om jag hellre pysslat med annat.

Under lördagen tog vi en liten sväng i slottsskogen, bara lilla familjen. mysigt men hur mycket folk som helst. Håkan spelade ju där. söndagen bjöd på det vanliga med tvätt och storhandling,även om Ellen tog en snabbvisit på eftermiddagen för lite Lucas-mys och äppelpaj. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 15 juli 2013 15:45


Nu är Vi äntligen i Stockholm. var så nära att vi inte kom med tåget. Vi var ute i god tid men när vi närmade oss Mölndal centrum inser jag att min telefon ligger kvar hemma på sängen. om det bara varit för telefonen så hade jag kunnat skippa den, me...

Av Malin Johansson - 13 juli 2013 22:07

Eftersom att Lilleman fyller år i augusti är det flera som börjat fråga vad han önskar sig. Det är ju lite svårt det där med presenter till en liten som inte kan berätta vad han helst skulle vilja få. Tänkte ge lite tips på vad vår son skulle tycka o...

Av Malin Johansson - 13 juni 2013 20:46

Igår kom mamma hit för vi skulle gå till Liseberg, bara jag och mamsen =) Det var jättemysigt, trots regn och lite halvtaskigt ljud under Mando Diaos spelning. Idag hade vi en mysdag inne, gick ju inte annat när regnet stod som spön i backen. Bjöd  m...

Av Malin Johansson - 11 juni 2013 20:35

I alla fall om ni frågar lille herrn. Jag vet inte hur många böcker som har gått samma öde till mötes, men jag vet att detta inte är den sista... suck.   ...

Av Malin Johansson - 4 juni 2013 14:08

for your information...

Ovido - Quiz & Flashcards