malinjo

Alla inlägg under september 2012

Av Malin Johansson - 25 september 2012 18:27

Detta är verkligen vår son, ler som mest när man gör smaskande ljud! =)



 

Barn · Film
Av Malin Johansson - 17 september 2012 07:40

Alltså, lucas min käre lille plutt. Jag vet inte riktigt vad din tanke är, men att köra upp mig innan det blivit ljust, för att sedan somna på min arm, det är inte riktigt okej. Nu sitter ju jag här med dig som en säck potatis i famnen, tillräckligt vaken för att inte kunna somna, men samtidigt så trött så när jihde pratar i för långa meningar hänger jag inte riktigt med...


Jag föreslår en förändring. Under natten sover du som en stock mellan måltiderna för att sedan vakna pigg och glad tidigast halv åtta. deal?

Av Malin Johansson - 13 september 2012 08:24

Något av det bästa med att vara mammaledig är de mysiga morgnarna.Till och med morgnar som dessa, då varken jag eller Lucas är på topp, är det mysigt att bara ligga i soffan under filen och mysa till vad det än är för skräp som går på tv vid åtta-tiden. Kan rekommendera alla mammor att köpa en termosmugg, nu kan jag dricka min kopp te i flera timmar utan att det blir kallt! :)

Av Malin Johansson - 10 september 2012 12:37

Idag är lillplutten kinkig och grinig för han har fått sin första förkylning stackarn. Grymtar som en gris och är hes. Blir mycket mys i soffan i dag för jag är inte heller helt frisk. Ska kolla med bvc vad det är också. Stort gilla för 1177 också, de är suveräna tycker jag.

Av Malin Johansson - 7 september 2012 13:42

Imorgon är vår lille prins fyra veckor! Tiden har gått fort som bara den och han växer så det knakar, en riktig liten tjockis är han nu, har nog grädde i mina tuttar istället för mjölk. Dessutom är han ett matvrak som sina föräldrar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards